مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-27حوادث

70 شتر بلاصاحب در محورهای مواصلاتی بشرویه جمع آوری شدند


فرمانده انتظامی بشرویه از جمع آوری 70 شتربلاصاحب در محورهای مواصلاتی این شهرستان جهت پیشگیری از تصادفات جاده ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصر الله طاهری اظهار داشت: با توجه به وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی بشرویه بین شترهای بلا صاحب و خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضایی طرح جمع آوری شترهای رها شده و بلا صاحب در سطح این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که با همکاری پلیس راه بشرویه، فرماندهی انتظامی بخش ارسک و اداره منابع طبیعی این شهرستان اجرایی گردید و تعداد 70 نفر شتر بلا صاحب جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه بیان داشت: در اجرای دستور مقام محترم قضایی شهرستان، شناسایی شترداران در دستور کار مأموران قرار گرفت و پس از شناسایی افراد متخلف مبلغ 500 میلیون ریال جریمه شدند که پس از پرداخت، شترها به نامبردگان تحویل گردید.

سرهنگ طاهری ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس بیان کرد: اجرای این قبیل طرح ها توسط فرماندهی انتظامی بشرویه استمرار خواهد داشت تا شاهد کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی این شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 شتر بلاصاحب در محورهای مواصلاتی بشرویه جمع آوری شدند

70 شتر بلاصاحب در محورهای مواصلاتی بشرویه جمع آوری شدند