مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-02پزشكي

خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است


رییس پلیس فتای البرز از ممنوعیت خرید و فروش هرنوع دارو در فضای مجازی خبر داد و گفت: کاربران فریب تبلیغات اغوا کننده در این فضا را نخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: اقلام پزشکی و بهداشتی بسیار حائز است اما سوءاستفاده کنندگان در فضای مجازی برای دستیابی به مقاصد شخصی و مالی خود بدون در نظر گرفتن اصول و چارچوب قانونی فقط دنبال سودآوری هستند و برخی کاربران نیز با ساده لوحی بستر جرایم را برای این افراد آماده می کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون، داروخانه های رسمی و دارای مجوز باید برای فعالیت اقتصادی در فضای مجازی به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده و مجوز جداگانه اخذ نمایند.

وی گفت: خرید و فروش دارو در فضای مجازی قطعاً تهدیداتی به دلیل نبود نسخه پزشک متخصص و عدم دسترسی به پزشک به دنبال دارد و در چنین شرایطی احتمال تقلبی بودن آن عوارض جبران ناپذیری بر سلامت افراد خواهد داشت.

وی افزود: احتمال نداشتن استانداردهای لازم پزشکی مورد تایید سازمان غذا و دارو و سازمان بهداشت جهانی و همچنین عرضه داروهای تاریخ گذشته یا داروهای نامتناسب نیز در این شرایط متصور است.

کلاهبرداران در حال تبلیغات گسترده برای فروش دارو رییس پلیس فتای البرز بیان کرد: کلاهبرداران در این شرایط با فریب کاربران با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است

خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است