مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-17اقتصادي

هدف گذاری برای ایجاد یک هزار هکتار فضای گلخانه ای در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران از هدف گذاری برای ایجاد یکهزار هکتار فضای گلخانه ای در مازندران خبر داد و گفت: کشاورزان برای ایجاد هر100 مترمربع گلخانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه شورای گفت وگوی دولت از هدف گذاری برای ایجاد یک هزار هکتار فضای گلخانه ای در مازندران خبر داد و اظهار کرد: کشاورزان برای ایجاد هر100 مترمربع گلخانه، 150 میلیون تومان تسهیلات دریافت می کنند.

‎ وی از فعالان و علاقمندان به بخش کشاورزی خواست از این فرصت برای کسب درآمد پایدار استفاده کرده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز نقش آفرینی کنند.

خیریانپور تصریح کرد: در صورت تحقق این مهم علاوه بر بهبود وضعیت معیشتی فعالان این عرصه، توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار با بیان اینکه برخی رویه های غلط، وجود قوانین دست و پا گیر و همچنین بوروکراسی اداری موانع پیش روی فعالیت کسب و کارها است، گفت: علاوه بر اصلاح برخی قوانین و کاهش بوروکراسی اداری، رویه های غلط نیز باید اصلاح شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در بخش ایجاد اشتغال پایدار و توسعه دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای ایجاد یک هزار هکتار فضای گلخانه ای در مازندران

هدف گذاری برای ایجاد یک هزار هکتار فضای گلخانه ای در مازندران