مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-02اقتصادي

روایت 1800 هکتار زمین خواری در فشافویه به اسم تأمین امنیت غذایی


به تازگی خبرهایی مبنی بر مشکلات دامداران فشافویه تهران به دلیل سنگ اندازی مسئولان دولتی منتشر شده است، اما بررسی دقیق تر ماجرا نشان می دهد پای یک زمین خواری بزرگ به مساحت 1800 هکتار در میان است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چندی پیش حبیب الله نجفیان، رییس هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان تهران و شرکت دام گستر (سهامی خاص) با اشاره به وضعیت وخیم مجتمع دامپروری دام گستر فشافویه، گفته است که این مجتمع تولیدی به علت سنگ اندازی مسئولان در مسیر تولید در آستانه تعطیلی قرار داشته و این مسئله می تواند موجب بروز زلزله در تولید شیر و گوشت کشور شود؛ در هفته های اخیر همچنین یک گزارش تصویری مفصل دراین باره از رسانه ملی منتشر شده است.

ماجرا از این قرار است که بنا بر ادعای برخی افراد، مجتمع دامپروری دام‎گستر فشافویه در سال های اخیر دچار مشکلاتی شده و مورد بی ‎مهری برخی مسئولان قرار گرفته است؛ به طوری که پروانه بهره برداری از سوی بعضی مقامات به صورت غیرقانونی ابطال شده و حتی برخی واحدهای ایجاد شده قلع و قمع و مورد تخریب قرار گرفته است؛ اما آیا این ادعا درست است؟ * آیا تخریب اماکن مرتبط با شرکت دام گستر غیرقانونی بوده است؟ بنا بر ادعای مقامات این دامداری، اسناد اراضی این مجتمع و واحدهای دامداری آن کاملاً قانونی بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 1800 هکتار زمین خواری در فشافویه به اسم تأمین امنیت غذایی

روایت 1800 هکتار زمین خواری در فشافویه به اسم تأمین امنیت غذایی