مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 03:002023-07-06بين الملل

همبستگی الجزایر با فلسطین/کمک 30 میلیون دلاری برای بازسازی «جنین»


در پی تجاوز اخیر اشغالگران به جنین و تخریب زیرساخت هایش، الجزایر به نشانه همبستگی با فلسطینی ها مبلغ 30 میلیون دلار برای بازسازی تاسیسات زیربنایی این شهر کمک مالی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر ریاست جمهوری الجزایر در واکنش به انهدام زیرساخت های شهر جنین در جریان تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این شهر، با صدور بیانیه ای از کمک 30 میلیون دلاری رییس جمهور الجزایر برای بازسازی جنین خبر داد.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در پی تخریب تأسیسات حیاتی و زیرساخت های شهر جنین توسط اشغالگران در جریان یورش دوروزه و خروج مفتضاحانه اشغالگران از شهر و اردوگاه جنین طی روزهای اخیر، عبد المجید تبون، رییس جمهور الجزایر به نشانه همبستگی با ساکنان جنین 30 میلیون دلار برای بازسازی زیرساخت های شهر جنین کمک مالی کرد.

در بخشی از بیانیه منتشرشده از سوی دفتر ریاست جمهوری الجزایر آمده است که در پی تجاوز وحشیانه اشغالگران به شهر و اردوگاه جنین که به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از برادران بی پناه فلسطینی ما در جنین انجامید و به دنبال این تجاوزگری، زیرساخت های این شهر تخریب شد و شمار فراوانی از فلسطینیان در پی یافتن پناهگاهی امن آواره شدند؛ رییس جمهوری الجزایر مبلغ 30 میلیون دلار برای بازسازی شهر جنین اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی الجزایر با فلسطین/کمک 30 میلیون دلاری برای بازسازی «جنین»

همبستگی الجزایر با فلسطین/کمک 30 میلیون دلاری برای بازسازی «جنین»