مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-19سياسي

تشرف 350 دانش آموز استثنایی احسان پذیر به حرم رضوی


مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی از تشرف 350 دانش آموز دارای نیازهای ویژه (استثنایی) احسان پذیر استان خراسان رضوی به حرم مطهر امام هشتم (ع) در نخستین روز ماه محرم امسال خبر داد.

- مشهد ـ مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی از تشرف 350 دانش آموز دارای نیازهای ویژه (استثنایی) احسان پذیر استان خراسان رضوی به حرم مطهر امام هشتم (ع) در نخستین روز ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد معالی با اشاره به یکی از مهم ترین رسالت های بنیاد کرامت رضوی مبنی بر ایجاد بستر لازم برای تشرف آسان زائران احسان پذیر به حرم منور رضوی اظهارکرد: در همین راستا برنامه ریزی مدونی در طی سال برای حضور و تشرف اقشار آسیب پذیر توسط بنیاد کرامت رضوی تدارک دیده می شود که یکی از مهم ترین آن ها، تشرف دانش آموزان احسان پذیر به مشهد است.

مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی با بیان این که به همین منظور تعداد 350 دانش آموز با نیازهای ویژه از استان خراسان رضوی با یک نفر از والدین، از فردا به مدت دو روز مهمان خوان گسترده امام هشتم (ع) خواهند بود، ادامه داد: آیین استقبال از این دانش آموزان نیز فردا رأس ساعت 16:30 با حضور خادمان بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) انجام شده و بعد از زیارت این زائران، برنامه ای فرهنگی نیز برای آن ها در رواق دالهدایه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 350 دانش آموز استثنایی احسان پذیر به حرم رضوی

تشرف 350 دانش آموز استثنایی احسان پذیر به حرم رضوی