مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 01:352023-07-16ورزشي

رییس جمهور افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان را تبریک گفت


رییس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه، امیدآفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال زیر 21 سال کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان که از 16 تیرماه در شهر منامه کشور بحرین آغاز شده بود، امشب با قهرمانی ایران به پایان رسید.

سید ابراهیم رییسی در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جهانی مردان زیر 21سال جهان را تبریک گفت که متن کامل آن به قرار زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پیروزی مقتدرانه، امیدآفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال زیر 21 سال کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان در منامه، با به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان کشورمان، مایه مسرت و خوشحالی آحاد مردم عزیزمان شد.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک می گویم و از همه مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال به ویژه از جوانان لایق کشورمان که با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نام ایران را بلند آوازه کردند، صمیمانه قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال تداوم پیروزی آنان را در دیگر مسابقات ورزشی خواستارم.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان را تبریک گفت

رییس جمهور افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان را تبریک گفت