مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-09حوادث

کشف 3000 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 3000 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می کنند.

وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 3000 کیلوگرم مرغ به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال که به صورت غیرمجاز از کشتارگاهی در همدان به قصد یکی از استان های همجوار بارگیری شده بود را کشف کردند و با هماهنگی با مرجع قضایی محموله مذکور با نرخ مصوب در بین مردم توزیع شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف هشت دستگاه کولرگازی و 200 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه مأموران پلیس امنیت اقتصادی، حین کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو وانت و کامیون ویژه حمل اثاثیه منزل مشکوک می شوند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3000 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در ملایر

کشف 3000 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در ملایر