مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-17سياسي

کدخدایی: قانون انتخابات دهه 60، پاسخگوی انتخابات سال 1402 نیست


عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان با بیان اینکه قانون جامع انتخاباتی دهه 60 پاسخگوی انتخابات سال 1402 نیست، گفت: قانون برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به دهه 60 باز می گردد و سالی 2 الی 3 بار نیز مورد بررسی و بازبینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی کدخدایی عصر امروز در همایش بزرگداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان که در سالن همایشهای دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ایثارگری فراوانی برای شکل گیری و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

وی هدف از برپایی نظام مقدس انقلاب اسلامی را اجرا و احیای احکام الهی برشمرد و افزود: حرکت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در سال 1357 برگرفته از موازین و آموزه های اسلامی بوده و با مشارکت اکثریت مردم شکل گرفته است.

عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان تصریح کرد: جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری استوار است و این اصل مهم باید با دقت بیشتری در دانشگاه ها و کلاس های درس و.

برای عموم مردم تبیین شود.

کدخدایی در ادامه به وظایف شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین وظایف شورای نگهبان نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر دقیق در رابطه با آن هاست در حالی که بسیاری شورای نگهبان را به انتخابات می شناسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: قانون انتخابات دهه 60، پاسخگوی انتخابات سال 1402 نیست

کدخدایی: قانون انتخابات دهه 60، پاسخگوی انتخابات سال 1402 نیست