مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-11سياسي

مسابقات «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» در اردبیل برگزار شد


به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مسابقه «دارت» و تیراندازی با «تفنگ بادی» برگزار شد.

- اردبیل- اردبیل- به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مسابقه دارت و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق را یادآور شد و تصریح کرد: پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل اخلال در نظم اقتصادی کشور است که در استان اردبیل و با همکاری مسئولان استانی با این امر به جد برخورد می شود.

وی با بیان اینکه نقاط حساس و گلوگاه های اردبیل از حیث قاچاق کالا و ارز رصد می شود، گفت: ورود یک میلیون دلار کالای قاچاق، 100 هزار جوان بیکار را وارد اجتماع می کند که ما در این راستا و با هدف مقابله با بحران بیکاری با تمام توان با پدیده قاچاق مبارزه می کنیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل همکاری و هم افزایی رسانه های جمعی و خبرگزاری ها را در فرهنگ سازی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد و بیان کرد: خبرنگاران همواره یکی از یاران و همراهان صدیق فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بودند و تأثیرات مطلوب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» در اردبیل برگزار شد

مسابقات «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» در اردبیل برگزار شد