مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-28سياسي

پایگاه امداد جنگل ها در فارس راه اندازی می شود


مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان منابع طبیعی از احداث پایگاه ملی اطفاء حریق جنگل ها و مراتع در غرب فارس خبر داد و گفت: این پایگاه در منطقه کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت ایجاد می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان منابع طبیعی از احداث پایگاه ملی اطفاء حریق جنگل ها و مراتع در غرب فارس خبر داد و گفت: این پایگاه در منطقه کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت ایجاد می شود.

حمیدرضا قنبری چهارشنبه هفتم تیر در جلسه هم اندیشی اقدامات راهبردی احیاء و بازسازی عرصه های طبیعی آسیب دیده از فعالیت های معدنی و عمرانی فارس، گفت: این پایگاه به عنوان پایگاه اصلی و مرکزی جنوب کشور، به فارس و استان های همجوار جنوبی، خدمات رسانی خواهد کرد.

قنبری با بیان اینکه برای ساخت این پایگاه که شامل پد هوایی، سایت اداری، آموزش و مانور عملیاتی خواهد بود؛ 38 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شده است، گفت: چهار پایگاه فرعی اطفاء حریق در سایر مناطق جنگلی فارس احداث می شود.

او همچنین از بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده از فعالیت های معدنی در تمام نقاط فاقد پوشش و کم پوشش گیاهی خبر داد و گفت: براساس قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، پروژه های احیایی و بازسازی شامل عملیات درختکاری، جنگلکاری، بیومکانیکی و مکانیکی و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد جنگل ها در فارس راه اندازی می شود

پایگاه امداد جنگل ها در فارس راه اندازی می شود