مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-02سياسي

انتظار ورود جدی جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب شیرین کن ها داریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب شیرین کن ها ورود جدی تری داشته باشد و در بحث نمک زدایی نیز بتواند با دانش علمی و توانمندی هایش نقش بهتری ایفا کند.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب شیرین کن ها ورود جدی تری داشته باشد و در بحث نمک زدایی نیز بتواند با دانش علمی و توانمندی هایش نقش بهتری ایفا کند.

احسان کامرانی صبح امروز (11 تیرماه) در جلسه شورای مدیران جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از مسائل استان هرمزگان به ویژه حوزه های علمی توانسته اقدامات درخشانی در از خود برجای بگذارد.

وی با بیان اینکه باید از زحمات دکتر دل پسند بر ریاست جهاد دانشگاهی هرمزگان تقدیر کرد، افزود: ایفای صحیح مسئولیت و اقدامات ماندگار در هرمزگان از سوی این فرد دانشگاهی و علمی جای تقدیر دارد و همواره به عنوان عضوی از کمیسیون دانشجویی استان فردی تأثیر گذار بود که همواره از نظراتشان در راستای اعتلای جامعه دانشگاهی استان هرمزگان بهره برده ایم.

کامرانی با اشاره به اینکه دکتر زاهری از نمونه افراد شایسته دانشگاهی است که پله های ترقی را به درستی طی کرده و به طور حتم می تواند در قامت ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار ورود جدی جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب شیرین کن ها داریم

انتظار ورود جدی جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب شیرین کن ها داریم