مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-02اقتصادي

پیش ‍بینی برداشت 42 هزار تن غلات از مزارع ملایر


مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر گفت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری 42 هزار تن غلات از 60 هزار و 300 هکتار اراضی زراعی زیرکشت این محصول در شهرستان برداشت شود.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر گفت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری 42 هزار تن غلات از 60 هزار و 300 هکتار اراضی زراعی زیرکشت این محصول در شهرستان برداشت شود.

یوسف کاکاوند در گفت وگو با ایسنا، به 7900 هکتار سطح زیرکشت گندم آبی و 33500 هکتار سطح زیرکشت گندم دیم در شهرستان اشاره و اظهار کرد: سطح زیرکشت جو آبی 7500 هکتار و سطح زیر کشت جو دیم 11 هزار و 400 هکتار است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر از وجود شش مرکز خرید گندم از کشاورزان در شهرستان خبر داد و یادآور شد: این مراکز از ابتدای هفته جاری در حال خرید گندم کشاورزان هستند.

وی شرکت تعاونی روستایی ازندریان، شرکت سبز دشت آورزمان، کارخانه آرد ملایر، شرکت تعاونی روستایی الفاوت، سیلوی سامن و شرکت تعاونی تولید خردمند را شش مرکز خرید گندم در سطح شهرستان برشمرد.

کاکاوند میزان برداشت محصولات زراعی سال گذشته را حدود 35 هزار تن دانست و افزود: همانند سال های گذشته آتش زدن کاه و کلش در اراضی کشاورزی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برداشت غلات حجم قابل توجهی کاه تولید می شود که با توجه به بروز پدیده خشکسالی و مشکلاتی در تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ‍بینی برداشت 42 هزار تن غلات از مزارع ملایر

پیش ‍بینی برداشت 42 هزار تن غلات از مزارع ملایر