مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-02سياسي

معاون شهردار: به بیمارستان ها کمک کردیم اما ملک واگذار نکردیم


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: به بیمارستان و اماکن خدماتی ضروری کمک کردیم تا با مشکل مواجه نشوند اما هیچ ملکی را واگذار نکردیم تا دستورالعمل ها در شورا مصوب شود و بتوانیم کار را جلو ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر و در جریان بررسی یک فوریت دستورالعمل موضوع ماده (11) مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی اظهار کرد: املاک و اموال فرهنگی و اجتماعی همواره مورد توجه بوده تا ساماندهی آن انجام شود و جلساتی در این خصوص برگزار شد تا اماکن فرهنگی دارای دستورالعمل شوند که برای یکایک آنها دستورالعمل تدوین شد.

وی با بیان اینکه احصای این اماکن در این ایام صورت گرفت، یادآور شد: بیش از 200 بازدید میدانی در ایام اخیر انجام شد و ما ملزم شدیم که لایحه ای را برای واگذاری املاک به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه دهیم.

توکلی زاده تأکید کرد: به بیمارستان و اماکن خدماتی ضروری کمک کردیم تا با مشکل مواجه نشوند اما هیچ ملکی را واگذار نکردیم تا دستورالعمل ها در شورا مصوب شود و بتوانیم کار را جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار: به بیمارستان ها کمک کردیم اما ملک واگذار نکردیم

معاون شهردار: به بیمارستان ها کمک کردیم اما ملک واگذار نکردیم