مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-25سياسي

مرکز مشاوره، حمایت و صیانت از خانواده زندانیان و معتادان در قم افتتاح شد


مرکز مشاوره، حمایت و صیانت از خانواده زندانیان و معتادان طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به همت معاونت اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب و انجمن حمایت از زندانیان افتتاح شد.

- ایسنا/قم مرکز مشاوره، حمایت و صیانت از خانواده زندانیان و معتادان طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به همت معاونت اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب و انجمن حمایت از زندانیان افتتاح شد.

سردار محمدرضا موحد، چهارم تیرماه در آیین افتتاح این مرکز مشاوره، با اشاره به توجه ویژه سپاه استان قم به مبحث آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: به برکت قرارگاه 19 دی بسیاری از دستگاه های اجرایی در مسائل فرهنگی اجتماعی در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه استان قم اضافه کرد: به هر اندازه که این همکاری و همدلی ها بیشتر شود شاهد بهبود و ارتقای سطح فرهنگ عمومی و کاهش معضلات اجتماعی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مشاوره، پیشگیری و درمان اعتیاد در سطح محلات آسیب پذیر قم از اهداف خانه های اعتماد در سطح استان قم است و در حال حاضر 30 خانه اعتماد در استان مشغول فعالیت و خدمات دهی هستند.

سلمان پورمند، مدیر انجمن حمایت از زندانیان استان قم، نیز در این آیین، عنوان کرد: هدف این مرکز پیشگیری، درمان صیانت و مشاوره از زندانیان و خانواده های آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره، حمایت و صیانت از خانواده زندانیان و معتادان در قم افتتاح شد

مرکز مشاوره، حمایت و صیانت از خانواده زندانیان و معتادان در قم افتتاح شد