مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-07سياسي

مسلمانان جهان باید به ولایت و برائت در موضوع غدیر خم اهمیت بدهند


دکتر سید محمد تیجانی سماوی، یکی از علمای برجسته اهل شیعه از کشور تونس، ولایت پذیری در کنار برائت از مستکبران و دشمنان اسلام را یکی از موضوع های بسیار مهم در شرایط کنونی و پیام ارزشمند غدیرخم اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران دکتر سید محمد تیجانی سماوی، یکی از علمای برجسته اهل شیعه از کشور تونس، ولایت پذیری در کنار برائت از مستکبران و دشمنان اسلام را یکی از موضوع های بسیار مهم در شرایط کنونی و پیام ارزشمند غدیرخم اعلام کرد.

دکتر سید محمد تیجانی سماوی که به عنوان مهمان ویژه جشن بزرگ و بین المللی عید غدیر خم در شهرستان آمل حضور دارد، روز جمعه در جمع نمازگذاران مصلای این شهر گفت: مسئله اساسی فقط ولایت پذیری نیست و کفایت نمی کند، بلکه ما مسلمانان به خصوص شیعیان امیرالمومنین (ع) باید از دشمنان ولایت وامامت نیز برائت جویی کنیم.

وی افزود: ولایت و برائت باید توامان باشد، همانند قلب در بدن انسان که دو قسمت راست و چپ دارد و نقش هریک از دو کاملا مشخص وتکمیل کننده یکدیگر است.

این عالم برجسته تونسی، با بیان اینکه قرار دادن امام علی(ع) در کنار معاویه، قیاس کاملا نادرست و مردودی است و اصلا شدنی نیست، تصریح کرد: وظیفه همه این هست که در جایگاهی که هستیم دین اسلام را به صورت درست و بدون کم و کاست به نسل های بعدی منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان جهان باید به ولایت و برائت در موضوع غدیر خم اهمیت بدهند

مسلمانان جهان باید به ولایت و برائت در موضوع غدیر خم اهمیت بدهند