مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-07اجتماعي

لیدرها و تورهای غیرمجاز گردشگری در ایلام شناسایی می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: لیدرها و تورهای غیرمجاز گردشگری و طبیعت گردی در استان شناسایی و با مجریان متخلف برخورد قانونی می شود.

- فرزاد شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مجریان و تورگردانان غیرمجاز برخورد جدی و قانونی بعمل می آید، متاسفانه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و به رعایت استانداردها گردشگری و موازین شرعی و عرفی پای بند نیستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: این نوع از تورها هیچ گونه پوشش بیمه ای برای گردشگران قرار نمی دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.

شریفی با اشاره به این که عمده دغدغه های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح استان است، تصریح کرد: طی روزهای آینده و با همکاری کمیته نظارت و پلیس اماکن بر تورهای گردشگری و همچنین دستگاه های مربوطه، برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان ها شناسایی و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

او بیان کرد: هدف از شناسایی تورهای غیرمجاز بالا بردن حفظ امنیت مردم و جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی است مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اضافه کرد: با توجه به آیین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیدرها و تورهای غیرمجاز گردشگری در ایلام شناسایی می شوند

لیدرها و تورهای غیرمجاز گردشگری در ایلام شناسایی می شوند