مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-19اجتماعي

آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای مشارکت در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی


معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی به همراهان مجموعه بهزیستی کشور اظهار کرد: این سازمان آمادگی خود را در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی استان اعلام می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی به همراهان مجموعه بهزیستی کشور اظهار کرد: این سازمان آمادگی خود را در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی استان اعلام می کند.

اکبر شوقی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به خدماتی که سازمان جهاددانشگاهی استان به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه می دهد، گفت: طی سال گذشته بیش از 100 نفر از این افراد از خدمات آموزشی کوتاه مدت تخفیف دار این سازمان بهره مند شدند.

وی با اشاره به گستره فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و پزشکی و درمانی اظهار کرد: در تمامی سطوح آمادگی همکاری با نهادهای مربوطه برای رفع بخشی از مشکلات مددجویان بهزیستی را داریم.

وی یادآور شد: با توجه به برگزاری دوره های آموزشی متعدد در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان، این امکان وجود دارد که افراد تحت پوشش بهزیستی با بهره مندی از تخفیف ها و تسهیلات خاص، در این دوره ها شرکت کرده و با گواهی معتبر جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای مشارکت در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی

آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای مشارکت در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی