مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-16پزشكي

سلامت الکترونیک و دلیل اهمیت آن


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استفاده مطلوب از ابزارهای نوین ارتباطی و فناوری اطلاعات در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه را یک الزام دانست و ضرورت پرداختن هرچه بیشتر به این مبحث را متذکر شد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استفاده مطلوب از ابزارهای نوین ارتباطی و فناوری اطلاعات در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه را یک الزام دانست و ضرورت پرداختن هرچه بیشتر به این مبحث را متذکر شد.

دکتر لیلا عرفان نیا یکشنبه 25 تیر به خبرنگاران گفت: رشد روزافزون فناوری اطلاعات، جنبه ‎های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و انجام امور روزمره بدون استفاده از این ابزارها را دشوار کرده است.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: صنعت سلامت نیز با تاثیرپذیری از این پیشرفت ها، رشد قابل ملاحظه ای در عرصه های مختلف؛ از درمان گرفته تا آموزش را، تجربه می کند.

او ضمن بیان اینکه سلامت الکترونیک یا e-health، حوزه های گوناگون خدمات الکترونیک در نظام سلامت را به همراه دارد؛ گفت: ارائه انواع خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی از راه یکی از این موارد است، می توان ادعا کرد پزشکی از راه دور، بخش قابل ملاحظه ای از خدمات درمانی، از ویزیت گرفته تا تجویز دارو و پیگیری بیمار، را به خود اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت الکترونیک و دلیل اهمیت آن

سلامت الکترونیک و دلیل اهمیت آن