مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

چرا مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به مردم ارائه نشد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سفر دوم رییس جمهور به این استان بیانیه ای صادر کرد.

- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای اعلام کرد: چرا مصوبات سفر قبل به مردم ارائه نشد تا بر اساس آن با مسئولان ضعیف و کم اراده ای که آبروی دولت انقلابی را لکه دار کرده اند، برخورد جدی شود؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سفر دوم رییس جمهور به این استان بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): شکر کنید خدا را که نعمت خدمت به مردم را به شما داده است.

اینکه شما در جایگاهی هستید که می توانید به این مردم خوب، به این مردم مومن، به این کشور اسلامی خدمت بکنید؛ دادن این امکان به شما نعمت خیلی بزرگی است؛ این نعمت را شکر کنید.

با گذشت قریب به دو سال از عمر دولت سیزدهم و حرکت های رو به رشد و تحول آفرین در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی مانند عضویت دائمی در سازمان شانگهای، دیپلماسی فعال و موثر با محوریت اقتصاد، توسعه صادرات، رشد اقتصادی مثبت و امثالهم؛ اما در آستانه سفر رییس دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد کماکان در انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به مردم ارائه نشد؟

چرا مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به مردم ارائه نشد؟