مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-22فرهنگي

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در بخش شبانکاره فعال شود


نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در سطح بخش فعال نیست و لازم است به خاطر اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و همچنین جامعه هنرمندان و فرهیختگان بخش این نمایندگی فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم حسینی صبح پنجشنبه در نشست با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان مهمترین، نیازها و اولویت های فرهنگی و هنری بخش شبانکاره را مطرح و مهمترین دغدغه های این قشر را بیان کرد.

بخشدار شبانکاره با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه و توجه ویژه به مقوله فرهنگ و هنر، هنرمندان را پیشتازان مقابله با فعالیت های ضد فرهنگی دشمن بیان کرد و افزود: مدت ها است نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح بخش فعال نیست و لازم است به جهت اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و همچنین جامعه هنرمندان و فرهیختگان بخش این نمایندگی فعالیت خود را از سر گیرد.

بخشدار شبانکاره، نیاز مبرم این قشر را به مجتمع فرهنگی، هنری ضروری دانست و گفت: ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی، هنری تکمیل و در اختیار هنرمندان بخش قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان ضمن تأیید صحبت های بخشدار شبانکاره قول مساعد برای تحقق این امر و شروع فعالیت نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش و پیگیری برای از سرگیری ساخت ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری شهر شبانکاره را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در بخش شبانکاره فعال شود

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در بخش شبانکاره فعال شود