مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25فرهنگي

مازیار لرستانی: «پسر انسان» شرح حال امثال من است


مازیار لرستانی در مراسم برای رونمایی از فیلم «پسر انسان» گفت: این فیلم شرح حالی از آن چیزی است که بر کسانی مانند من گذشته و می گذرد.

- مازیار لرستانی در مراسم برای رونمایی از فیلم پسر انسان گفت: این فیلم شرح حالی از آن چیزی است که بر کسانی مانند من گذشته و می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، مراسم رونمایی از فیلم سینمایی پسر انسان به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه کنندگی مشترک سپیده میرحسینی و وحید دلیلی شامگاه سوم تیر 1402 در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

مازیار لرستانی بازیگر این فیلم در سخنانی بیان کرد: فیلم پسر انسان شرح حالی از آن چیزی است که بر کسانی مانند من گذشته است و می گذرد.

امیدوارم اکران این فیلم جریان ادامه داری باشد و کمک کند تا فیلم هایی از این دست ساخته شوند، دیگران هم بتوانند حرف بزنند و قصه های خودشان را روایت کنند.

او ادامه داد: امیدوارم تهیه کننده فیلم پسر انسان با اکران شدن این فیلم دلگرم شود و بازهم در سینمای ایران سرمایه گذاری کند.

من فکر می کنم دیگر ساخت فیلم هایی با داستان عاشقانه کفایت نمی کند، ما امروز نیاز داریم انسان را از منظر دیگری در سینما ببینیم.

سپیده میرحسینی نیز پیش از نمایش این فیلم گفت: جای این سوژه در سینمای ایران خالی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازیار لرستانی: «پسر انسان» شرح حال امثال من است

مازیار لرستانی: «پسر انسان» شرح حال امثال من است