مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-24اقتصادي

تعهد دولت برای ساخت 63 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم


دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم متعهد به ساخت 63 هزار واحد مسکونی شده که از این تعداد نیمی از آنان به صورت آپارتمانی و نیمی دیگر به صورت ویلایی خواهد بود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- مهدی بخشی سورکی: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم، بیش از 130 هزار نفر از متقاضیان مبادرت به ثبت نام کردند که پس از پایش های صورت گرفته، بالغ بر 63 هزار نفر شرایط لازم برای این طرح را دارا بودند که به تأیید نهایی رسیدند.

اراضی 560 هکتاری شهر قم یکی از اصلی ترین سایت های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است که در سال 1401 پس از ده سال انتظار، الحاق آن به محدوده شهر قم در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسید و قرار است در این سایت بیش از 30 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به صورت آپارتمان های 5 طبقه در قالب 15 محله احداث شود که مقدمات و آماده سازی آن از مردادماه سال گذشته صورت گرفته است.

بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی قم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان، طرح ویلاسازی نیز در نظر گرفته شده است و در واقع حدود 50 درصد ساخت خانه های طرح نهضت ملی مسکن در استان قم به صورت آپارتمانی و 50 درصد به صورت ویلایی احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد دولت برای ساخت 63 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم

تعهد دولت برای ساخت 63 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم