مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-10اقتصادي

تسهیل اعطای تسهیلات بانکی/ اهالی باستی هیلز نگران مالیات باشند!


وزیر امور اقتصاد و دارایی از تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به خوش حساب ها خبر داد و گفت: اهالی باستی هیلز از اجرای مالیات بر عایدی سرمایه نگران باشند.

- تسهیل اعطای تسهیلات بانکی/ اهالی باستی هیلز نگران مالیات باشند! وزیر امور اقتصاد و دارایی از تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به خوش حساب ها خبر داد و گفت: اهالی باستی هیلز از اجرای مالیات بر عایدی سرمایه نگران باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در برنامه ثریا، با تاکید بر اینکه مجموعه دستگاه های فعال در حوزه اقتصاد کلان از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه، در بهترین زمان و سطح از هماهنگی قرار دارند، اظهار کرد: حداکثر تلاش برای تحقق وعده های داده شده به مردم صورت می گیرد.

وی به ارزیابی عملکرد دولت در بخش اقتصادی پرداخت و افزود: در راستای ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد در این دو سال نسبت به تابستان 1400، در بخش تولید، اشتغال، بیکاری، صنایع و بسیاری از حوزه های مرتبط تغییرات بسیاری را می توان مشاهده کرد.

اما در موضوعات مربوط به تورم و قیمت ها نقاط ضعفی وجود دارد.

هر چند که دولت در هفت ماه اول کار خود تا فروردین 1401 تورم را کنترل کرد اما مجموع اتفاقات رخ داده در سال گذشته که تا پایان سال به طول انجامید، از نظر تورم سال ناخوشایندی برای دولت و مردم رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل اعطای تسهیلات بانکی/ اهالی باستی هیلز نگران مالیات باشند!

تسهیل اعطای تسهیلات بانکی/ اهالی باستی هیلز نگران مالیات باشند!