مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:102023-06-27اقتصادي

شاخص های بازار کار در استان یزد بهبود یافت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از بهبود شاخص های بازار کار در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید دهقانی زاده، روز سه شنبه در چهارمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات دولت سیزدهم موجب بهبود شاخص‎های بازار کار در کشور و به تبع آن در استان شده است، اظهار داشت: استان یزد استانی خاص و متفاوت در عرصه تولید و اشتغال کشور است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در حالت عادی امکان پذیر نبوده و نیاز به تحولات فکری و عملیاتی دارد، افزود: بنابر آمارهای رسمی کشور نرخ بیکاری استان بعد از گذشت هفت سال در سال 1401، تک رقمی شد و نرخ بیکاری مردان نیز به محدوده نرخ بیکاری طبیعی رسیده است.

دهقانی زاده با توجه به کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری بانوان در استان عنوان کرد: با وجود این کاهش چشمگیر، نرخ بیکاری زنان استان همچنان چالش و اولویت اول بازار کار استان بوده و امید می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 1402 نیز شاهد کاهش بیش از پیش آن در استان باشیم.

دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با تاکید بر اینکه بازار کار استان و ویژگی بیکاران آن کاملاً متفاوت از بسیاری از استان های کشور است و نیاز به برنامه ریزی و اهتمام خاص دارد، گفت: جنس بیکاری در استان یزد عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های بازار کار در استان یزد بهبود یافت

شاخص های بازار کار در استان یزد بهبود یافت