مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-19سياسي

روایت نویسی با طعم «چای روضه»


نخستین رویداد استانی روایت نویسی با عنوان «چای روضه» همزمان با ماه محرم از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نخستین رویداد استانی روایت نویسی با عنوان چای روضه همزمان با ماه محرم از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

مسلم محمودیان 28 تیرماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: روایت و بیان تاریخ شفاهی از رویدادها و رخدادها علاوه بر بیان کردن یک اتفاق، مطالب مهمی را در اختیار مخاطب خواهد گذاشت و زمینه را برای معرفی هر چه بهتر آن واقعه فراهم خواهد کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری رویداد روایت نویسی چای روضه در حوزه هنری ثبت روایت مردم از مراسمات و عزاداری های سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) است.

محمودیان معرفی اهداف عزاداری های سید وسالار شهیدان را مهم ترین موضوع این رویداد اعلام کرد و گفت: عزاداری و گریه بر مصیبت های امام حسین (ع) تنها هدف برگزاری مراسمات ماه محرم الحرام نیست و اهداف بزرگتری چون حفظ مکتب و شریعت امامان، تزکیه نفس، معرفی اهل بیت معصوم (ع) به عنوان الگوی مسلمانان، وحدت میان امت مسلمان و بسیاری دیگر اهداف اصلی مراسمات ماه محرم است که در روایت ها می توان به آن ها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نویسی با طعم «چای روضه»

روایت نویسی با طعم «چای روضه»