مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:572023-07-04اقتصادي

صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی تسهیل می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز هم افزایی بین دستگاهی را برای تسهیل در صدور مجوز های گردشگری کشاورزی ضروری عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: اخیرا جلسه ای با حضور رؤسای سازمان جهاد کشاورزی البرز، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و سرمایه گذاران برگزار شد که هدف از چنین جلساتی هم افزایی برای تسهیل روند صدور مجوز های گردشگری کشاورزی است.

  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه البرز ظرفیت های زیادی در زمینه گردشگری کشاورزی دارد، افزود: این نوع گردشگری یکی از مصادیق جدید گردشگری روستایی است که با حفظ کاربری و در کنار کشاورزی به عنوان فعالیت مکمل انجام می شود و آسیبی برای فعالیت کشاورزان ندارد.

به گفته خاکی توسعه گردشگری کشاورزی علاوه بر اینکه به معیشت کشاورزان و حفظ زمین های کشاورزی کمک می کند، به اشتغالزایی پایدار، توسعه روستا، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد نشاط اجتماعی می انجامد.

   وی ادامه داد: با توجه به مزایای فراوان توسعه گردشگری کشاورزی هم افزایی و تسهیل در صدور مجوز گردشگری کشاورزی با همراهی دستگاه های مرتبط ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی تسهیل می شود

صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی تسهیل می شود