مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-08فرهنگي

آغاز کنسرت های همایون شجریان از استانبول


کنسرت های همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی شهریورماه امسال از استانبول آغاز خواهد شد.

- جی پلاس ، ایرنا نوشت: همایون شجریان پس از یک سال قرار است کنسرت های خود را از شهریورماه امسال در خارج از کشور برگزار کند.

بنابر اعلام این خواننده، او با همراهی ارکستر سیاوش، 30 آگوست (هشتم شهریور) در شهر استانبول ترکیه، یکم سپتامبر (دهم شهریور) در شهر آمستردام هلند به روی صحنه می رود.

همچنین کنسرت شجریان دوم سپتامبر (11 شهریور) در شهر فرانکفورت، سوم سپتامبر (12 شهریور) در شهر برلین آلمان و هشتم سپتامبر (17 شهریور) در استکهلم سوئد برگزار می شود.

گوتنبرگ سوئد و کپنهاگ دانمارک در نهم و دهم سپتامبر (18 و 19 شهریور) مقصدهای بعدی این کنسرت است که از طریق نشانی https://www.

tarticket.

com اطلاع رسانی خواهد شد.

شجریان تیر و مرداد سال گذشته کنسرت به رنگ صدا را همراه با ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در سالن وزارت کشور برگزار کرد.

این کنسرت با توجه به استقبال علاقه مندان طی سه نوبت تمدید شد و اجراهای آن از پنج اجرا به 30 اجرا افزایش یافت و یک رکوردشکنی بی سابقه پس از چهار سال در تاریخ موسیقی کشور به ثبت رسید.

پس از این موفقیت، کنسرت به رنگ صدا ، قرار بود دوم و سوم سپتامبر (11 و 12 شهریور) در تورنتو، چهارم و پنجم سپتامبر (13 و 14 شهریور) در مونترال، نهم و دهم سپتامبر (18 و 19 شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کنسرت های همایون شجریان از استانبول

آغاز کنسرت های همایون شجریان از استانبول