مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 23:522023-07-15بين الملل

ساعت بدن! (گفت و شنود)


این جماعت غربگرا هنوز به این پرسش پاسخ نداده اند که چرا هر وقت آمریکا از یک اقدام ایران عصبانی می شود، داد این جماعت به هوا می رود؟! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: آمریکا اعلام کرده است تهاتر ایران با عراق، که نفت بدهند و گاز بگیرند، دور زدن تحریم هاست.

گفتم: پس بگو چرا غربگرایان داخلی جیغ شان به هوا بلند شده و علیه این تهاتر کاغذ سیاه می کنند و حنجره خود را پاره می کنند؟! گفت: همین جماعت برای اینستکس کف و سوت می زدند! درحالی که اینستکس نفت در مقابل غذا و دارو بود و بر اساس آن بایستی همه درآمدهای نفتی خود را به اروپا تحویل می دادیم و در مقابل فقط غذا و دارو می خریدیم آن هم فقط از کشورهای غربی! یعنی ذلت پذیری! ولی تهاتر با عراق فقط تبادل کالاست و هیچ قید و شرط دیگری ندارد.

گفتم: این جماعت غربگرا هنوز به این پرسش پاسخ نداده اند که چرا هروقت آمریکا از یک اقدام ایران عصبانی می شود، داد این جماعت به هوا می رود؟! گفت: فقط این سؤال نیست.

هنوز به این سؤال هم پاسخ نداده اند که چرا نتانیاهو آنها را بزرگ ترین سرمایه اسراییل در ایران می دانست؟! و به این سؤال هم جواب نمی دهند که کدام یک از مواضع آنها با مواضع آمریکا و اسراییل تفاوت دارد؟! و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت بدن! (گفت و شنود)

ساعت بدن! (گفت و شنود)