مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-04ورزشي

پرونده دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد بسته شد


دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد که رکورد مشارکت شهروندان را با 20 هزار شرکت کننده شکست، با برگزاری جشن اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- ایسنا/یزد دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد که رکورد مشارکت شهروندان را با 20 هزار شرکت کننده شکست، با برگزاری جشن اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت امشب سه شنبه 13 تیرماه در حاشیه برگزاری آخرین مرحله اختتامیه المپیاد ورزشی محلات شهر که در دبیرستان شاهد رمضان زاده شهر میراث جهانی یزد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: دهمین دوره این المپیاد از تاریخ 25 دیماه سال گذشته در 85 رشته ورزشی آغاز شد و رقابتهای آن در خرداد ماه امسال به پایان رسید.

وی با بیان این که رکورد مشارکت شهروندان از محلات مختلف شهر یزد در این دوره از رقابت ها نسبت به سال گذشته با حضور بیش از 20 هزار ورزشکار شکسته شد، افزود: با توجه به تعداد زیاد برگزیدگان این رقابتها، مراسم اختتامیه در چند مرحله برگزار شد که امشب آخرین مرحله آن همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم با تجلیل از 900 برگزیده در 21 رشته ورزشی انجام شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: بلافاصله پس از پایان دهمین دوره این المپیاد، برنامه ریزی و تدابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد بسته شد

پرونده دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد بسته شد