مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-22اقتصادي

شناسایی افراد جویای کار در دوردست ترین مناطق کشور


شهرکرد_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال طراحی سامانه هایی در وزارت کار هستیم که در دوردست ترین مناطق کشور هم بتوانیم تعداد افراد بیکار را شناسایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اسناد آمایش ملی و استانی و… همگی تبدیل به برنامه راه دولت سیزدهم شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، سیاست خارجه و… در فصول و برنامه های مختلف، کلان پروژه ها و ریزپروژه ها در برنامه تحولی دولت تعریف شده اند.

مرتضوی عنوان کرد: عبور از بحران مالی سال 1400 عبوری شبیه به معجزه بود، در شهریور همین سال نرخ تورم نقطه به نقطه کشور بالای 50 درصد بود، در اسفندماه تقریباً معدل تورم سالانه به 32 درصد رسید.

وی خاطرنشان کرد: دولت ها معمولاً اصلاحات اقتصادی را در دور دوم مدیریت خود بر کشور انجام می دهند یا به وقت دیگری موکول می کنند اما دولت سیزدهم در آغازین سال دولت، حذف ارز ترجیحی که کاری بزرگ بود را انجام داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در همان زمان به نرخ تورم دامن زده شد و ناگفته نماند بخشی از آن تورم القایی یا انتزاعی بود، این شرایط در سال 1402 بهتر شده و امید است بتوانیم خواسته مقام معظم رهبری در رشد تولید و مهار تورم را جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی افراد جویای کار در دوردست ترین مناطق کشور

شناسایی افراد جویای کار در دوردست ترین مناطق کشور