مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-24سياسي

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی یادواره شهید البرزی


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان خبر داد.

- رؤیا عسگرپور در گفت وگو با خبرنگار مهر از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان البرز خبر داد.

وی گفت: خانم فاطمه شوقی کردلر از ناحیه 3 کرج، خانم فاطمه هادیان از شهرستان ساوجبلاغ و آقای کمال الدین شهراسبی از شهرستان نظرآباد به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز با قدردانی از تمامی فرهنگیان، آموزش دهندگان و سوادآموزانی که با ارسال خاطرات خود منجر به اشتراک گذاری تجربیات شدند، افزود: خاطرات دریافت شده نشان دهنده تلاش و امید به آینده در سوادآموزان و آموزش دهندگانی بود که با گذر از سختی ها و مشکلات به موفقیت رسیده اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: برخی از خاطرات دریافتی که حس غرور و خودباوری این افراد را نشان می دهند در قالب کتابچه ای چاپ و منتشر خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: مسابقه خاطره نویسی شهید عباسعلی البرزی تنها شهید سوادآموزی استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در بین مخاطبان برگزار گردید، که پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی یادواره شهید البرزی

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی یادواره شهید البرزی