مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-27بين الملل

کاهش تاریخی محبوبیت معاون رییس جمهوری آمریکا


نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی تازه ان بی سی نیوز دیدگاه بدی نسبت به کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا دارند.

- نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی تازه ان بی سی نیوز دیدگاه بدی نسبت به کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نظرسنجی تازه ان بی سی نیوز نشان می دهد که 32 درصد از شرکت کنندگان دیدگاهی تقریبا یا بسیار مثبت و 49 درصد دیدگاهی تقریبا یا بسیار منفی نسبت به کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا دارند.

هریس امتیاز منفی، 17- را دریافت کرد که پایین ترین امتیاز منفی خالص برای یک معاون رییس جمهوری در تاریخ نظرسنجی های ان بی سی نیوز محسوب می شود.

به عنوان مثال، در سال 2019 میزان 38 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی ان بی سی دیدگاهی منفی به مایک پنس، معاون وقت رییس جمهوری آمریکا داشتند و 34 درصد دیدگاهی مثبت.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده که مقامات کاخ سفید سعی دارند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2024، محبوبیت و وجهه کامالا هریس را احیا کنند.

جف زینتس، رییس دفتر کاخ سفید به روزنامه آکسیوس گفت که هر هفته با این معاون رییس جمهوری آمریکا دیدار دارد تا درباره راه های تبلیغ ایده های سیاسی و رهبری او گفت وگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تاریخی محبوبیت معاون رییس جمهوری آمریکا

کاهش تاریخی محبوبیت معاون رییس جمهوری آمریکا