مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-24اقتصادي

کرمانِ تشنه را دریابید


در دولت گذشته انتقال آب از خلیج فارس به کویر سر و صدای زیادی ایجاد کرد و قرار بود خط بطلانی بر تشنگی این خطه باشد، وعده ای که محقق نشد، امیدواریم دولت سیزدهم آب را به خانه های مردم آورده و به داد کرمانِ تشنه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، چند سالی است که کرمان تابستان هایش را با عطش آغاز می کند، مردم این استان رنج دیده و رنج کشیده اند، حالا گلویشان خشک و لب هایشان هم ترک خورده است.

آب شدیدا کم شده و مسوولان امر هم فشار آب را به شدت پایین آورده اند تا از این بحران گذر کنند، این در حالی است که آب خلیج فارس تا بیخ گوش شهر آمده و انتقالش به مصرف مردم 3 هزار میلیارد تومان هزینه داشته که استان در تامین به موقع آن وامانده است.

در شرایطی که کرمان بهشت معادن کشور است، از نگاه بیرون مردم استان باید گلها بچینند و بلبل ها تماشا کنند، اما همین معادن دردی روی دلشان گذاشته و استخوانی در گلویشان شده اند.

منابع آبی استان کرمان محدود است اما با این وجود تا زمانی که آب داشتیم همین معادن از آن استفاده کردند و وقتی کفگیر به ته دیگ خورد سرمایه گذاری های کلان انجام داده و از خلیج فارس آب آوردند.

پروژه ای که در دولت قبل پر سر و صدا آغاز شد و نامش را هم طرح ملی گذاشتند، کدام طرح ملی وقتی مردم از آن بی بهره اند؟ کدام پروژه بزرگ انتقال آب وقتی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانِ تشنه را دریابید

کرمانِ تشنه را دریابید