مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-30سياسي

هتک حرمت به قرآن نادانی دولت سوئد بود


امام جمعه شیراز با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: این نادانی دولت سوئد بود و نباید این کار را انجام می دادند و این جسارت را می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: این نادانی دولت سوئد بود و نباید این کار را انجام می دادند و این جسارت را می کردند.

امام جمعه شیراز با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: دولت سوئد باید این جسارت و توهین را جبران کند یا پای تمام تبعات آن بایستد.

این عمل ناپسند و مورد نفرت و انزجار است.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این که این کار زشت و نازیبا از نظر همه مسلمانان و امت اسلام محکوم است و مورد تنفر همه مسلمانان است، روز چهارشنبه یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان حدود 200 مسلمان، قرآن را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد سوزاند.

امام جمعه شیراز، با اشاره به وجود بزرگان بسیاری در استان فارس و شهر شیراز گفت: این بزرگان نباید به فراموشی سپرده شوند و برای زنده نگه داشتن نام آنها باید یک دبیرخانه دائمی تشکیل شود.

آیت الله دژکام افزود: بعضا به نظر می رسد که به خاطر اینکه شیراز از این چهره های نورانی زیاد دارد گاهی به خاطر تعدد یک مظلومیتی برای آنها پیدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به قرآن نادانی دولت سوئد بود

هتک حرمت به قرآن نادانی دولت سوئد بود