مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-10سياسي

غرب تاریخ خود را از تاریخ ایران ساخت


امام جمعه یزد ضمن تاکید بر اهتمام به علم تحقیقی بیش از علم شنیداری به ویژه در مدارس، خاطرنشان کرد: غرب تاریخ خود را از تاریخ ایران ساخت و علم خود را از ایرانیان گرفت و امروز تلاش می کنند تا ملت ایران نتوانند دوباره به جایگاه واقعی خود برسد.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد ضمن تاکید بر اهتمام به علم تحقیقی بیش از علم شنیداری به ویژه در مدارس، خاطرنشان کرد: غرب تاریخ خود را از تاریخ ایران ساخت و علم خود را از ایرانیان گرفت و امروز تلاش می کنند تا ملت ایران نتوانند دوباره به جایگاه واقعی خود برسد.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار ائمه جماعت مدارس ناحیه یک شهر یزد با اشاره به اهمیت انتخاب شایسته در قرآن کریم، اظهار کرد: در قرآن کریم آیات بسیاری مبنی بر اهمیت شنیدن صحیح و تاکید بر انتخاب شایسته وجود دارد.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) نیز بر دو علم شنیداری و علم تحقیقی نیز بسیار تاکید کردند، تصریح کرد: علم شنیداری تنها بازگوکننده است و در جهان امروزی طرفدار زیادی ندارد اما از دید امام علی(ع) علم تحقیقی، علمی است که در قلب انسان جای داشته باشد، در وجود انسان شکفته، حلاجی، تحلیل و تولید شود.

وی افزود: خداوند در تمام موارد به انسان سفارش کرده که در جهان اطراف خود تفکر کند و برای انتخاب شایسته، تشخیص خوب از بد و پیروی از احسن، از عقل استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب تاریخ خود را از تاریخ ایران ساخت

غرب تاریخ خود را از تاریخ ایران ساخت