مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-09اقتصادي

اجرای 94 پروژه در راستای محرومیت زدایی در سروآباد


همیار استانی بنیاد علوی کردستان، گفت: 94 پروژه در حوزه خدمت رسانی و در راستای محرومیت زدایی در شهرستان سروآباد با اعتباری بالغ بر 81/5 میلیارد تومان بودجه شروع شده که خوشبختانه تاکنون از این تعداد 82 پروژه به صورت کامل به اتمام رسیده است.

- ایسنا/کردستان همیار استانی بنیاد علوی کردستان، گفت: 94 پروژه در حوزه خدمت رسانی و در راستای محرومیت زدایی در شهرستان سروآباد با اعتباری بالغ بر 81/5 میلیارد تومان بودجه شروع شده که خوشبختانه تاکنون از این تعداد 82 پروژه به صورت کامل به اتمام رسیده است.

دانیال فتاحی، امروز در گفت گو با خبرنگاران در شهرستان مریوان باتوجه به دایر شدن دفتر بنیادعلوی در مریوان فعالیت های انجام شده در راستای محرومیت زدایی را تشریح و اظهار کرد: مهم ترین هدف ما خدمت به مردم در راستای محرومیت زدایی و افزایش خدمات به مناطق محروم است.

وی افزود: در راستای سیاست های بنیاد علوی و با در نظر گرفتن میزان محرومیت شهرهای استان کردستان، شهرستان سروآباد به عنوان پایلوت به مدت 5 سال جهت انجام خدمات در زمینه عمران و آبادانی و طرح محرومیت زدایی انتخاب شد که اکنون مدت زمان فعالیت در این شهر به پایان رسیده است.

همیار استانی بنیاد علوی کردستان، با اشاره به وجود پروژه های فعال در شهرستان سروآباد تشریح کرد: فعالیت بنیاد علوی در سروآب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 94 پروژه در راستای محرومیت زدایی در سروآباد

اجرای 94 پروژه در راستای محرومیت زدایی در سروآباد