مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-17سياسي

نگاهی به پروژه های عمرانی سلامت در قزوین


بیش از 80 پروژه عمرانی در زمینه سلامت در استان قزوین در حال احداث و به روزرسانی است که با تکمیل و بهره برداری آنها تحولی بزرگ در حوزه سلامت را شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رو شنبه با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بازدیدی از پروژه های عمرانی در حال احداث این دانشگاه به عمل آمد.

یکی از پروژه های در حال انجام مرکز خدمات جامع سلامت شهر اقبالیه بود که در مساحتی بالغ بر 620 متر مربع و در دو طبقه به عموم مردم شهر اقبالیه خدمت رسانی خواهد کرد و در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

محمدعلی معصومی فر در این بازدید با اشاره به این موضوع که زمین از سوی شورای شهر و شهرداری اقبالیه انتخاب شده است اظهار کرد: این مجموعه در یکی از پارک های اقبالیه احداث شده و علت این انتخاب آن است که در دسترس بودن برای عموم مورد توجه بوده و نیز محل دیگری برای تأمین فضای سبز در نظر گرفته خواهد شد.

معاون توسعه، مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه اتباع خارجی در این بخش از استان به طور چشمگیری ساکن هستند بخشی از هزینه های لازم برای تأسیس این مرکز توسط مرکز کمیساریای عالی تأمین شده و استفاده عموم از آن آزاد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به پروژه های عمرانی سلامت در قزوین

نگاهی به پروژه های عمرانی سلامت در قزوین