مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-09فرهنگي

آثار راه یافته به اولین جشنواره ملی تئاتر «قدمگاه» معرفی شدند


مهران فاطمی به عنوان رییس و احسان عابدی به عنوان دبیر جشنواره ملی تئاتر «قدمگاه» منصوب شدند و اسامی آثار راه یافته به این رویداد نیز اعلام شد.

- مهران فاطمی به عنوان رییس و احسان عابدی به عنوان دبیر جشنواره ملی تئاتر قدمگاه منصوب شدند و اسامی آثار راه یافته به این رویداد نیز اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، اولین جشنواره ملی تئاتر قدمگاه با محوریت رخداد تاریخی مباهله از 20 تیر ماه در شهر یزد آغاز به کار خواهد کرد.

درر همین راستا با حکم محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهران فاطمی به عنوان رییس جشنواره و با حکم کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی احسان عابدی به عنوان دبیر جشنواره منصوب شدند.

معرفی آثار راه یافته به اولین جشنواره ملی تئاتر قدمگاه هیات داوران مرحله انتخاب آثار جهت حضور در بخش رقابتی و بخش اجرا در استان های کشور متشکل از وحید فخر موسوی، اصغر خلیلی، محسن سلیمانی، حسن عابدی و شهرام نوشیر اجراهای زیر را برای حضور در جشنواره ملی تئاتر قدمگاه (با محوریت رخداد تاریخی مباهله) اعلام کردند: رخ به رخ سعید نظری از فارس/ اجرا در یزد منتشاء و دلتشاء سید مهرداد کاووسی از همدان/ اجرا در یزد مباهله و دیلمان محمود فرضی نژاد از گیلان/ اجرا در یزد گذرگاه امیر رج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته به اولین جشنواره ملی تئاتر «قدمگاه» معرفی شدند

آثار راه یافته به اولین جشنواره ملی تئاتر «قدمگاه» معرفی شدند