مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-11پزشكي

انتشار اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و منتشر اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت در پایان گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تدوین و منتشر شد.

دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: مقرر شد زیست بوم تحقیقات و فناوری مبتنی بر مدل های پویا باشد.

ارتباط مستمر با سرآمدان تحقیقات و فناوری مانند محققان یک درصد، برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی نخبگان پژوهشی، برترین های حوزه فناوری از اصول پویاسازی این زیست بوم است.

تحقق زیست بوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه های علوم پزشکی وی با بیان اینکه جهت تحقق زیست بوم تحقیقات و فناوری انتظاراتی از دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد، تصریح کرد: ضروری است همتاپروری و جذب نخبگان پژوهشی، استفاده از داده های موجود در دانشگاه جهت تولید دانش به منظور کاهش بار بیماری، مشارکت بین المللی در تولید علم، مشارکت در توسعه و افزایش برونداد از زیرساخت های پژوهشی دانشگاه، تشکیل شبکه های نخبگانی با تمرکز بر موضوعات مورد نیاز و مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت

انتشار اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت