مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-01سياسي

تئاتر پرچم دار آزادی، هویت و مبارزه با ظلم است


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تئاتر را پرچم دار آزادی، هویت و مبارزه با ظلم عنوان کرد و گفت: تئاتر باید مفاهیم را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان خود منتقل کند و بازیگران و مخاطبان آن باید از آزادی و آزادگی برخوردار باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تئاتر را پرچم دار آزادی، هویت و مبارزه با ظلم عنوان کرد و گفت: تئاتر باید مفاهیم را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان خود منتقل کند و بازیگران و مخاطبان آن باید از آزادی و آزادگی برخوردار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، شنبه، 10 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز افتتاحیه کارگاه های آموزشی هنرهای نمایشی از جنس تئاتر آغاز شد که اساتید برتر تئاتر، با نام مسجد و برای مسجد در این افتتاحیه حضور پیدا کردند، این کارگاه ها طبق پیش بینی ما در شش استان افتتاح خواهد شد، رشت، مشهد و سومین استان آذربایجان شرقی می باشد.

وی تئاتر را از جنس هنر اصیل و غیر قابل مقایسه با سینما دانست و افزود: سینما برای انتقال مفاهیم بلند و متعالی بشری نقش خود را ایفا می کند ولی تئاتر درصد خلوص بیشتری برای ارتباط با مخاطب دارد، در این عرصه تکنیک های تدوین و کَلک های سینمایی پشت دوربین وجود ندارد و بازیگر تمام احساسات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر پرچم دار آزادی، هویت و مبارزه با ظلم است

تئاتر پرچم دار آزادی، هویت و مبارزه با ظلم است