مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-13اقتصادي

میزان تولیدکارخانه گندله سازی جلوتر از برنامه است


معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توقف سرد و اساسی کارخانه گندله سازی را طبق برنامه از پیش تعیین شده که در تمامی کارخانجات تولیدی برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته می شود امری معمول دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سنگ آهن مرکزی، امیر معینی، معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توقف سرد و اساسی کارخانه گندله سازی را طبق برنامه از پیش تعیین شده که در تمامی کارخانجات تولیدی به عنوان تعمیرات اساسی و سالیانه در نظر گرفته می شود امری معمول دانسته و عنوان کرد: میزان تولید سه ماهه اول سال جاری یک میلیون و دویست هزار تن بوده که یکصد و هشتاد هزار تن از برنامه تعیین شده سال 1402 جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه کارخانجات تولیدی در ابتدای هر سال بر اساس اهداف تعیین شده برنامه ای شامل توقفات ماهانه (گرم) و سالانه (سرد) را ترسیم کرده که بر این اساس شرکت سنگ آهن مرکزی نیز تولید گندله را برای سال جاری 4 میلیون تن در نظر گرفته و هدف گزاری کرده همانطور که اشاره گردید در سه ماهه اول سال جاری با تولید یک میلیون و دویست هزار تن گندله از برنامه هدف جلوتر بوده است (180 هزار تن بیشتر از هدف).

معینی با تاکید بر اینکه در ماه جاری و مرداد ماه طبق برنامه حدود 40 روز توقف سرد دیده شده بود که پس از فراهم نمودن زمینه تعمیرات (خرید و تهیه اقلام مورد نیاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تولیدکارخانه گندله سازی جلوتر از برنامه است

میزان تولیدکارخانه گندله سازی جلوتر از برنامه است