مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-01اقتصادي

از تدوین اطلس سرمایه گذاری رفسنجان تا آغاز طرح های تحقیقاتی صنایع پایین دستی مس


در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در رفسنجان، مدیر مجتمع مس سرچشمه از طرح های تحقیقاتی برای صنایع پایین دستی مس یاد کرد، فرماندار رفسنجان تدوین اطلس سرمایه گذاری شهرستان را نوید داد و نماینده صنعت گران رفسنجان به کمبود نیروی ماهر و مشکلاتی که بر سر راه .

- ایسنا/کرمان در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در رفسنجان، مدیر مجتمع مس سرچشمه از طرح های تحقیقاتی برای صنایع پایین دستی مس یاد کرد، فرماندار رفسنجان تدوین اطلس سرمایه گذاری شهرستان را نوید داد و نماینده صنعت گران رفسنجان به کمبود نیروی ماهر و مشکلاتی که بر سر راه سرمایه گذاری در رفسنجان وجود دارد، اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان 10 تیرماه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در مجتمع سرچشمه راه اندازی صنایع پایین دستی مس را فرصت طلایی در رفسنجان دانست که می تواند سود سرشار و جذب نیروی زیاد و اشتغالزایی داشته باشد.

وی افزود: زیرساخت های راه اندازی صنایع پایین دستی مس فراهم است و در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هم زمین برای اجرای طرح ها واگذار می شود.

محققی درخصوص مصرف آب در صنعت بیان کرد: میزان آب مصرفی در کشاورزی استان کرمان 90 درصد و در حوزه صنعت استان یک تا دو درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تدوین اطلس سرمایه گذاری رفسنجان تا آغاز طرح های تحقیقاتی صنایع پایین دستی مس

از تدوین اطلس سرمایه گذاری رفسنجان تا آغاز طرح های تحقیقاتی صنایع پایین دستی مس