مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-15سياسي

مانور آمادگی کمیته های 18 گانه ستاداربعین در ایلام برگزار می شود


مانور ویژه آمادگی کمیته های 18 گانه ستاداربعین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا صبح شنبه در جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام که با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، گفت: سال گذشته به رغم تعطیلی چند ساله اربعین، اما با تلاش های صورت گرفته و با کار جهادی و پای کار بودن اعضای ستاد اربعین، شاهد برپایی باشکوه این حماسه بودیم.

وی اظهار کرد: نتیجه هم صدایی میان مسئولان و ستاد استان منجر به فراهم شدن سفری ارزان، راحت و آسوده برای زائران شد؛ بر همین مبنا برنامه ریزی برای رفع کاستی های سال گذشته در قالب جلسات ستاد اربعین در طول سال در دستور کار قرار گرفت.

استاندار ایلام افزود: با توجه به پیش بینی های بعمل آمده، میزان حضور زائران در اربعین امسال و در مقام مقایسه با سال گذشته بیشتر خواهد بود، همچنین از نظر شرایط آب و هوا و گرما، تفاوت درجه خواهیم داشت که باید از هم اکنون تمهیدات لازم در جهت تأمین آب معدنی و یخ مورد نیاز اندیشیده شود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام تأکید کرد: مسئولان کمیته های 18 گانه از همین هفته کمیته ها را بصورت منظم و مهندسی شده با محوریت ریاست کمیته ها فعال کنند و نیازمندی های مربوطه در قالب نشست و تبادل نظر و صورت جلسه احصا و گزارش عملکرد هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور آمادگی کمیته های 18 گانه ستاداربعین در ایلام برگزار می شود

مانور آمادگی کمیته های 18 گانه ستاداربعین در ایلام برگزار می شود