مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-15سياسي

شعاری جالب برای استقبال از رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم


قرار است رییس جمهور در آخرین روزهای تیرماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که در این خصوص شعاری جالب با کلیپی در این خصوص تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قرار است آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به همراه برخی اعضای دولت در دومین سفر استانی وارد کهگیلویه و بویراحمد شوند.

سفر رییس جمهور که قرار بود هفته پیش به استان صورت گیرد به دلیل سفر آیت الله رییسی به قاره آفریقا به تعویق افتاد و قرار است این سفر در یکی دو روز آینده برگزار شود و دولت مردمی سیزدهم بعد از گذشت 2 سال دومین بار در این استان حضور یابند.

آنگونه که در کوچه و بازار و از زبان مردم شنیده می شود کهگیلویه و بویراحمدی ها خود را برای این سفر آماده کرده تا ضمن دیدار با رییس جمهور مشکلات خود را با آیت الله رییسی و اعضای کابینه وی مطرح کنند.

همچنین در این سفر پروژه های بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، جاده پاتاوه- دهدشت و سد چمشیر نیز به صورت رسمی افتتاح می شود و طرح های بزرگ اقتصادی همچون میدان گازی مختار در یاسوج و پترو پالایشگاه در گچساران و چندین و چند طرح ریز و درشت دیگر افتتاح خواهد شد.

اما در این سفر یکی از موضوعات جالب شعاری است که برای استقبال از رییس جمهور در نظر گرفته شده است تی مردم-سی مردم به معنی رییس جمهور با مردم و برای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعاری جالب برای استقبال از رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

شعاری جالب برای استقبال از رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم