مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-01فرهنگي

از حاشیه کنسرت های تهمورس پورناظری و گرشا رضایی تا خواسته فریبا نشیبا


یادی از فریماه فرجامی، برگزاری مراسم تقدیر از طراحان صحنه و لباس تئاتر، خواسته فریبا نشیبا از مسوولان، حاشیه های لغو کنسرت تهمورس پورناظری و حمله به کنسرت گرشا رضایی، - یادی از فریماه فرجامی، برگزاری مراسم تقدیر از طراحان صحنه و لباس تئاتر، خواسته فریبا نشیبا از مسوولان، حاشیه های لغو کنسرت تهمورس پورناظری و حمله به کنسرت گرشا رضایی، معرفی نامزدهای قلم زرین ، جزییات بیشتر از وام مرمت و مرگ 270 نفر در حج گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری روز شنبه دهم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با یادی از فرناز بهزادی و فریماه فرجامی و با گله های ایرج راد از وضعیت فعلی تئاتر برگزار شد.

تنها خواسته گوینده قدیمی شب بخیر کوچولو از مسئولان مریم نشیبا ، گوینده پیشکسوت رادیو که سال هاست اجرای برنامه رادیویی شب بخیر کوچولو را برعهده دارد، در گفت وگویی با ایسنا به مناسبت سالروز این برنامه قدیمی از اولین همکاری اش با رادیو، دغدغه هایش، علاقه اش به کودکان و تنها خواسته اش از مسئولان تلویزیون و رادیو گفت.

دنبال جشنواره پرزرق و برق نبودیم گفت وگویی هم با برگزاری خود میزبان 10 نمایش در بخش های صحنه ای و فضای باز بود.

اعلام نمایش های تئاترشهر بعد از جشنواره عروسکی از سویی هم اعلام شده که هفت نمایش جدید پس از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حاشیه کنسرت های تهمورس پورناظری و گرشا رضایی تا خواسته فریبا نشیبا

از حاشیه کنسرت های تهمورس پورناظری و گرشا رضایی تا خواسته فریبا نشیبا