مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-25سياسي

40 برنامه فرهنگی دهه امامت و ولایت در شهرستان خوسف برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: 40 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با دهه امامت و ولایت در این شهرستان اجرا می شود.

- حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به حدیث پیامبر (ص) بیان کرد: عید غدیر خم برترین عید مسلمانان بوده و خداوند نعمتش را این روز برای ما تمام کرده و دینمان را به اکمال رسانده است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین کسی بود که نسبت واقعه غدیر نقش تبیینی داشت و از جایگاه ولایت و حقیقت دفاع کرد.

حجت الاسلام سهرابی نژاد با بیان اینکه بزرگداشت واقعه غدیر و جایگاه ولایت بین مردم و خواص مصداق جهاد تبیین است، افزود: با توجه به اهمیت بالای واقعه غدیر وظیفه داریم این مهم را تبیین و نسل به نسل منتقل کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوسف با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت عید غدیر بیان کرد: برگزاری دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در 20 نقطه شهری و روستایی، جشن ویژه کودکان، بانوان و دختران و پرده خوانی واقعه غدیر از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر و واقعه مباهله، اطعام علوی، راه اندازی مینی بوس شادی غدیر با اجرای برنامه های شاد، خدمت رسانی گروه جهادی 80 نفره دانشگاه شهید رجایی تهران و طبخ و توزیع نان صلواتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 برنامه فرهنگی دهه امامت و ولایت در شهرستان خوسف برگزار می شود

40 برنامه فرهنگی دهه امامت و ولایت در شهرستان خوسف برگزار می شود