مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-07اجتماعي

تشریح محدودیت های ترافیکی جشن عیدغدیر در تهران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری جشن عید سعید غدیر در تهران از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در معابر پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست که عصر امروز از تردد با خودروی شخصی در این محدوده خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار محمدحسین حمیدی در گفت وگو با ایسنا با تبریک عید سعید غدیر خم به برگزاری جشن خیابانی این عید در عصر روز جاری اشاره کرد و گفت: به منظور برگزاری این مراسم یکسری محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در طول خیابان های انقلاب و آزادی اعمال شده که لازم است شهروندان با اطلاع از آن مدیریت درستی برای تردد خودرویی در معابر این محدوده داشته باشند.

محدودیت تردد در کدام خیابان ها وجود دارد؟ وی با بیان اینکه این جشن از ساعت 18 عصر امروز آغاز می شود، گفت: محدودیت های تردد از ساعت 14 امروز آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

در همین راستا در خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب و در ادامه در خیابان انقلاب اسلامی تا میدان امام حسین(ع) محدودیت تردد اعمال شده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه محدودیت تردد در برخی از محورها و معابر دارای تقاطع با این مسیر نیز اعمال شده است، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و نیز مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محدودیت های ترافیکی جشن عیدغدیر در تهران

تشریح محدودیت های ترافیکی جشن عیدغدیر در تهران