مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-09اقتصادي

کشف 53 مزرعه رمز ارز و 500 دستگاه ماینر در کرمانشاه


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، از ابتدای سال گذشته تاکنون 500 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از سطح استان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، احسان مهدوی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها براساس گزارش های شهروندان و همچنین تلاش همکاران شرکت توزیع برق استان صورت گرفته، اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون 53 مرکز استخراج رمز ارز شناسایی شده که شامل 500 دستگاه بوده است.

وی مراکز استخراج رمز ارزهای غیرمجاز را عامل افزایش بار شبکه برق دانست و گفت: میزان توان مصرفی مراکز کشف شده معادل چهار میلیون و 700 هزار و 179 کیلو وات است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هر دستگاه ماینر در هر ساعت معادل 5.

2 کیلوات برق مصرف می کند، یادآور شد: این امر علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف بر شبکه توزیع برق، ایجاد نوسان در شبکه و در نهایت خسارت به لوازم برقی مشترکان می شود.

مهدوی کشف مزارع و اماکن غیرمجاز تولید رمز ارز را از برنامه های مهم شرکت توزیع برق دانست و گفت: مراکز شناسایی شده در بخش های صنعتی، خانگی و عمومی بوده و تأثیر زیادی بر افزایش مصرف برق در کشور دارند و روند مصرف را در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 53 مزرعه رمز ارز و 500 دستگاه ماینر در کرمانشاه

کشف 53 مزرعه رمز ارز و 500 دستگاه ماینر در کرمانشاه