مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-22اقتصادي

استفاده از روش های نوین برای رفع مشکلات مالی واحد های صنعتی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع معاون و کشاورزی خرم آباد گفت: استفاده از روش های نوین برای رفع مشکلات مالی واحد های صنعتی و فعالان اقتصادی از جمله اوراق گام در دستور کار ما قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدخاکی شامگاه شنبه در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی که با حضور استاندار لرستان، دادستان مرکز استان، مدیرکل بازرسی، مدیران دستگاه های اجرایی و فعالیت اقتصادی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما علاوه بر رفع مشکلات و چالش های حوزه صنعت و کشاورزی به دنبال توانمندسازی اعضا اتاق بازرگانی هستیم، اظهار کرد: استفاده از روش های نوین برای رفع مشکلات مالی واحد های صنعتی و فعالان اقتصادی از جمله اوراق گام در دستور کار ما قرار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی بانک ها استفاده از منابع مالی جدید از طریق بازار سرمایه و پول هستیم که در جلسه آتی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی این موضوع مطرح می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معاون و کشاورزی خرم آباد گفت: پیشنهاد ما این است که بخش خصوصی در شورای حفاظت آب استان نماینده داشته باشد، تا از موضوعات مطرح شده اطلاع داشته باشد و بتواند اظهار نظرهای خود را بیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از روش های نوین برای رفع مشکلات مالی واحد های صنعتی

استفاده از روش های نوین برای رفع مشکلات مالی واحد های صنعتی